28 maj kl 19 | Välkomna till Naturskyddsföreningen Uppsala årsmöte@zoom

På grund av rådande omständigheter var vi tvungna att skjuta upp årsmötet, men vi har nu bestämt oss för att hålla det digitalt via Zoom, ett enkelt onlinemötesverktyg som är enklare än Skype! Var med och lär er mer om vad vi gör, vad vi kommer att göra och hur ni kan engagera er!

Kvällens program kommer att börja med en föreläsning om strandskydd, efterföljt av ett kort årsmöte.
  • Bengt Lundegård, Uppsalabo som har kämpat för strandskydd i Uppsala kommer och berättar om sina erfarenheter.
  • Maryann Fargo, styrelseledamot i Naturskyddsföreningen Sörmland – kunnig i miljörättsfrågor och politisk påverkan, bidrar med kunskap om hur strandskydd fungerar, och vilka möjligheter vi som miljöorganisation har att värna om det.

OBS! Förbered dig och din teknik med en kortkurs före mötet.

Logga gärna in kl 18, så ordnar vi så att ljud och bild fungerar för alla. På så sätt behöver vi inte vänta på dig när mötet har startat. Jag finns tillgänglig både under mötet och per telefon 070-2371933 för support från kl.18. Hör gärna av dig o du vill fråga något om det tekniska.
med Vänliga Hälsningar Kristina, verksamhetsutvecklare för länsförbundet
Mötet startar kl 19!
Har du inte fått länken till mötet och har anmält dig, kolla först din skräppost, finns den ej där, eposta kansli.malardalen@naturskyddsforeningen.se.

Teknisk information

Du kan ladda ned Zoom lokalt till din dator, smartphone, eller tablet. Alternativt kan du delta i mötet via din webbläsare, eller din telefon: Gå in på startsidan för mötet via möteslänken du får i bekräftelsen på anmälan.

Alternativt via dator, smartphone eller tablet | Du laddar ner programmet.

• Klicka på: ”Download & run Zoom” Ladda ner programmet, installera. Följ instruktionerna du får i Zoom. Klicka på länken du fått i inbjudan. Den innehåller mötesnummer och lösenord, och den tar dig direkt in i mötet.

Alternativt via webbläsare | Du inte vill ladda ner programmet.

• Klicka på: Download & run Zoom. Då dyker följande text upp: If you cannot download or run the application, ”join from your browser”, välj det. (Om du redan har Zoom programmet installerat på datorn kommer alternativet att delta via webbläsaren inte att visas.) Följ instruktionerna du får i Zoom. Klicka på länken du fått i inbjudan. Den innehåller mötesnummer och lösenord, och tar dig direkt in i mötet.

Alternativt via gammeldags telefon | Du deltar med enbart rösten.

• Ring – 08 4468 2488 och ange mötesnumret och lösenordet du fått i inbjudan.

>>> Du kan ladda ner årsmötes-handlingarna här

Kretsen Resultatrapport 2019

Kretsen Balansrapport 191231