FULLBOKAT: Följ med på vargspårning i Siggeforareviret! (5/9/2020)

OBS!OBS! Denna utflykt är FULLBOKAD! Om du anmäler dig nu så hamnar du på en reservlista, som vi kan ta namn från om någon avbokar.

Välkomna på Vargspårning i Siggeforareviret med Uppsala Naturskyddsförening och Svenska Rovdjursföreningen!

Varg på lermark

Har du velat lära dig hur man kan veta var en varg har varit? Varmt välkomna att följa med på vargspårning i det nyetablerade reviret runt Siggeforasjön tillsammans med medlemmar från Rovdjursföreningen. Vi vandrar 10-15 km i obanad terräng norr om Siggeforasjön. Vi tittar främst efter spillning och tasstramp i lera/sand.

Max 20 deltagare. Endast för medlemmar i Naturskyddsföreningen. Medtag egen lunch &
fika.

FÖRANMÄLAN: Till Egon Nilsson, egon.nilsson@bredband.net eller 070-526 24 48, senast
23:e Aug.

NÄR och VAR: Samåkning med bil från från S:t Eriks Torg kl 9.15 till Upplandsledens P-plats, väster om Siggeforasjön.
Vargspårning kl 10 – kl 17 (senast), med lunch- och fikapaus.

MER INFORMATION:

• Facebookgruppen ”Rovdjursföreningen i Uppsala län”

Svenska Rovdjursföreningen